Alle padel producten binnen ons aanbod voldoen aan sterke kwaliteitseisen. Toch kan het voorkomen dat je aankoop snel stuk gaat door een fabricage fout. Is je product kapot geleverd? of al op korte termijn na gebruik stuk gegaan of versleten? Lees hier meer over garantie afwikkeling.
Wij bieden een garantietermijn van zes maanden, het gaat in op de factuurdatum. Mocht je na afloop van deze termijn een klacht hebben over een artikel, neem dan gerust contact. We staan je graag bij, ook buiten de garantietermijn. Om je klacht te kunnen beoordelen, vragen we je om foto’s en een gedetailleerde beschrijving van het probleem te sturen naar info@duobakkersport.nl
Let op! Bewaar het artikel nadat je de klacht hebt gemeld totdat de klachtenprocedure is afgerond. Het kan zijn dat we om aanvullende foto’s, meer informatie of om het artikel terug te sturen vragen.
– Schade veroorzaakt door weersomstandigheden, regen/vocht of onjuiste opslag
– Impactschade, bijvoorbeeld door aanraking met; hek, glas, grond of een ander racket
– Slijtage door intensief gebruik
– Slecht onderhoud
– Onjuist gebruik
– Schade als gevolg van wijzigingen of aanpassingen aan het racket
Wanneer je een klacht ervaart met een artikel dat je bij ons hebt aangekocht, dan gaan wij graag kijken naar de mogelijke oplossingen. Stuur een mail naar info@duobakkersport.nl met daarin een beschrijving van de klacht en, indien mogelijk, enkele foto’s van het klachtenartikel.
Wij gaan vervolgens contact leggen met het desbetreffende merk om een garantie verzoek in te dienen. Vervolgens zal het merk aangeven of de betreffende schade wel of niet onder garantie valt. Er zijn drie uitkomsten mogelijk:
– Het product wordt gerepareerd.
– Indien reparatie niet mogelijk is wordt je product geruild voor een nieuw exemplaar.
– Je komt niet in aanmerking voor garantie
Als je het niet eens bent met de uitkomst van je garantieverzoek of met de uitleg waarom er geen sprake meer is van garantie, laat het ons dan weten. Wij staan altijd open voor feedback en doen ons uiterste best om samen met jou tot een bevredigende oplossing te komen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.